Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Favato
Miejsce pracy: RadomOpis stanowiska:
Do naszego zespołu odpowiedzialnego za obsługę i rozwój programu Favato, szukamy Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Pracując na powyższym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie klientów związane z obsługą programu do fakturowania Favato poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy w tym:
- prowadzenie rozmów przychodzących - pomoc techniczna związana z obsługą i konfiguracją programu
- kompleksową obsługę Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur
- budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi Klientami
- prowadzenie rozmów wychodzących - badanie potrzeb klientów, kontakt z potencjalnymi klientami zakładającymi wersje testowe aplikacji, by pomóc w jak najlepszym poznaniu możliwości oprogramowania
- współpracę z innymi działami Firmy: IT, Marketing, QA, PR oraz Shoper Premium
Czego od Ciebie oczekujemy? :
- min. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce
- umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)
- umiejętność organizacji pracy
- ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce,
- chęci uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy
- determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności negocjacyjnych
Oferujemy:
- umowę o pracę
- udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
- onboarding - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
- pracę w godzinach 08:00 - 16:00
- zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, i inne…
- możliwość pracy zdalnej
- jeżeli preferujesz pracę w biurze lub hybrydowy model pracy, też jest taka możliwość