Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2020.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds: Obsługi Klienta E-Commerce

Kraków, małopolskie

Sief-IT Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Sky-Shop - platforma sklepów internetowych, która dynamicznie rozwija się na polskim rynku e-commerce, poszukuje kandydata/tki na stanowisko
Helpdesk Support Specialist
Będziesz odpowiedzialny/a za techniczne wsparcie i obsługę naszych obecnych Klientów przez różne kanały komunikacji (e-mail, infolinia, livechat), świadcząc wsparcie i pomoc w konfiguracji i obsłudze oprogramowania sklepu internetowego Sky-Shop.
Praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym od 8 do 18.

 

Opis stanowiska:

  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla Klientów podczas konfiguracji, obsługi i testowania oprogramowania Sky-Shop.pl
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z obsługą sklepu na platformie Sky-Shop.pl
  • Zarządzanie incydentami i zgłoszeniami Klientów
  • Dbanie o dobry wizerunek marki oraz zadowolenie Klienta z obsługi
  • Komunikacja z Klientami poprzez infolinię oraz system ticketów (e-maile)

 

Oferujemy:

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
  • Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
  • Praca od poniedziałku do piątku - w weekend świety spokój
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
  • Kameralna atmosfera z zespołem +20 osób.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Chill pufa, Xbox z grami
  • Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
  • Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B poprzez infolinie lub system ticketów
  • Minimalna znajomość tego czym jest i jak działają usługi IT: Domena,  Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i elastyczne rozwiązywanie problemów
  • Podstawowa znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
  • Umiejętność prowadzenia logicznej i poprawnej komunikacji mailowej/telefonicznej
  • Kultura osobista

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży e-commerce, hostingowej lub IT
  • Znajomość usług SaaS z branży e-commerce

Prezentacja firmy

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS.... Działamy aktualnie na polskim rynku lecz pojawimy się również na globalnym rynku e-commerce.

Marka istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 10 000 sklepów internetowych.

Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania na polskim rynku e-commerce które intensywnie rozwijamy.

Jeżeli chcesz rozwijać jedno z najlepszych rozwiązań e-commerce na polskim rynku - dołącz do nas!
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż , Praca Internet / e-commerce , Praca Obsługa klienta
do góry