Opis stanowiska pracy
Sky-Shop - platforma sklepów internetowych, która dynamicznie rozwija się na polskim rynku e-commerce, poszukuje kandydata/tki na stanowisko
Helpdesk Support Specialist
Będziesz odpowiedzialny/a za techniczne wsparcie i obsługę naszych obecnych Klientów przez różne kanały komunikacji (e-mail, infolinia, livechat), świadcząc wsparcie i pomoc w konfiguracji i obsłudze oprogramowania sklepu internetowego Sky-Shop.
Praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym od 8 do 18.
Opis stanowiska:
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla Klientów podczas konfiguracji, obsługi i testowania oprogramowania Sky-Shop.pl
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z obsługą sklepu na platformie Sky-Shop.pl
- Zarządzanie incydentami i zgłoszeniami Klientów
- Dbanie o dobry wizerunek marki oraz zadowolenie Klienta z obsługi
- Komunikacja z Klientami poprzez infolinię oraz system ticketów (e-maile)
Oferujemy:
- Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
- Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
- Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
- Elastyczne godziny pracy
- Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
- Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
- Praca od poniedziałku do piątku - w weekend świety spokój
- Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
- Kameralna atmosfera z zespołem +20 osób.
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
- Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
- Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
- Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
- Chill pufa, Xbox z grami
- Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
- Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B poprzez infolinie lub system ticketów
- Minimalna znajomość tego czym jest i jak działają usługi IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i elastyczne rozwiązywanie problemów
- Podstawowa znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
- Umiejętność prowadzenia logicznej i poprawnej komunikacji mailowej/telefonicznej
- Kultura osobista
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży e-commerce, hostingowej lub IT
- Znajomość usług SaaS z branży e-commerce
Prezentacja firmy
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamen...
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS. Działamy aktualnie na polskim rynku lecz pojawimy się również na globalnym rynku e-commerce.
Marka istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 10 000 sklepów internetowych.
Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania na polskim rynku e-commerce które intensywnie rozwijamy.
Jeżeli chcesz rozwijać jedno z najlepszych rozwiązań e-commerce na polskim rynku - dołącz do nas!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/02/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Sprzedaż, Praca Internet / e-commerce, Praca Obsługa klienta