W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - j.angielski
Miejsce pracy: KatowiceWspólnie z naszym międzynarodowym Klientem rozbudowujemy centrum Usług Wspólnych dedykowane do opieki procesów prowadzonych przez europejskie jednostki firmy. Aktualnie rozwijamy zespół odpowiedzialny za kontakt z klientami biznesowymi w kontekście procesu realizacji zamówień.
Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania na stanowisku:
- codzienny kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami biznesowymi - mailowy i telefoniczny, w języku angielskim,
- monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień i odpowiadanie na zapytania klientów,
- administrowanie danymi w systemie, dbanie o ich wysoką jakość,
- weryfikacja dokumentów podpiętych pod zamówienia,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
- biegły poziom języka angielskiego umożliwiający swobodną komunikację,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku obcym zdobyte w strukturach SSC lub BPO,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do rozwijających się struktur Centrum Usług Wspólnych firmy z sektora produkcyjnego,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie lidera w swojej branży,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.