HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta bankowego z j. Francuskim
Obowiązki:
Przetwarzanie dokumentacji klienta w celu osiągnięcia uzgodnionych standardów
Obsługa połączeń z klientami (Inbound / Outbound) Rozwiązywanie problemów lub odpowiednio przekazywane ich wraz z zaleceniami
Budowanie doskonałych relacji z interesariuszami i zapewnienie najlepszej jakości zarządzania kontem przy rozwiązywaniu zapytań klientów
Wdrożenia projektu, utrzymanie systemu
Wymagania:
Nie wymagamy doświadczenia
Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym
Znajomość j. francuskiego na poziomie dobrym
Umiejetność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
Umiejętnoć pracy w grupie
Motywacja do rozwoju i nauki w kierunku finansów i bankowości
Przetwarzanie dokumentacji klinta w celu osiągnięcia standardów
Obsługa połączeń z klientami
Oferta:
Stabilna praca w profesjonalnym zespole
Interesująca ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji
Prywatna opieka zdrowotna oraz świadczenia
Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity