
Specjalista ds. obsługi klienta (Automotive)
Miejsce pracy: SosnowiecNaszym Klientem jest nowoczesna i innowacyjną firma z branży Automotive, która aktualnie jest w fazie wzrostu, w związku z tym rozwija swoje zespoły, obecnie poszukuje osób na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.
Miejsce pracy: Sosnowiec, praca 100% stacjonarna.
Główne zadania:
- stały kontakt z klientami w kontekście zamówień,
- systematyczna ocena zamówień pod kątem ich realizacji,
- przygotowanie terminowych wysyłek zamówień do klientów,
- optymalizowanie kosztów transportu,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia przepływu informacji.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w obszrze obsługi klienta,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
- mile widziane wykształcenie wyższe w obszarze logistyki.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
- praca w firmie będącej w fazie dynamicznego rozwoju,
- ekspozycja na kontakty w języku angielskim,
- atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, ZFŚS),
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:30 – 8:30).