W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator z j. niemieckim
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Administrator z j. niemieckim.
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na zapytania klientów w j. niemieckim drogą mailową oraz telefoniczną;
- Ewidencja danych w systemie informatycznym;
- Sporządzanie zestawień i raportów;
- Współpraca z innymi działami w firmie (np. logistyka, reklamacje)
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (min. B2);
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej lub obsłudze klienta;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie;
- Praca w nowoczesnym biurowcu w centrum Łodzi.