Poszukujemy osoby do wsparcia przy obsłudze nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych i audio-wizualnych w ramach Zespołu ds. Multimediów i Telekomunikacji.
Miejsce pracy: Kajetany
Wymagania
•	Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze systemów audio-video, w szczególności cyfrowych i analogowych mikserów audio (soundcraft, behringer itp.)
•	Doświadczenie w obsłudze mikserów video
•	Doświadczenie w obsłudze oraz drobnych naprawach serwisowych sprzętu multimedialnego (np. wymiana lamp w projektorach, monitory, nagłośnienie, konfiguracja)
•	Umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim
•	Wiedza na temat urządzeń audio-video ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń do przesyłania sygnałów na dalsze odległości z uwzględnieniem technologii cyfrowych, w tym streamingu na popularne platformy video takie jak Youtube, Facebook.
•	Znajomość popularnych kodeków audio-video
•	J. angielski na poziomie komunikatywnym 
•	Umiejętność pracy pod presją czasu
•	Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w oparciu o system Windows na poziomie zaawansowanego użytkownika 
•	Znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Teams, PowerPoint, Excel, Outlook
•	Umiejętność pracy pod presją
Mile widziane
•	Znajomość obsługi programów z pakietu Adobe, umiejętność konwersji plików graficznych i video oraz prosta ich obróbka.
•	Znajomość podstaw elektroniki 
•	Znajomość obsługi systemów do wideokonferencji
•	Wiedza z zakresu prowadzenia transmisji online przy wykorzystaniu dostępne sprzętu audio-video
•	Znajomość rozwiązań do połączeń wideokonferencyjnych takich jak ZOOM, ClickMeeting, Polycom, MS Teams itp.
•	Znajomość technologii SIP, VoIP, DECT.
•	Znajomość systemu Crestron lub pokrewnych
Zakres obowiązków
•	Reagowanie na bieżące potrzeby.
•	Obsługa konferencji organizowanych w siedzibie firmy, a także poza nią.
•	Wsparcie użytkowników w ramach obsługiwanych systemów
•	Uczestniczenia w procesach modernizacji systemów i urządzeń obsługiwanych systemów.
•	Przygotowywanie specyfikacji niezbędnych narzędzi do pracy.
•	Bieżące dozorowanie i serwisowanie powierzonego sprzętu i oprogramowania.
•	Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi firmy.
•	Wsparcie zespołu w ramach realizacji bieżących zadań
Wymagane dokumenty
•	CV
•	Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu z siedzibą przy ul. Mochnackiego 10; 02-042 Warszawa, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”, zawierającego nazwisko i imię kandydata oraz datę i podpis.
Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu jest wiodącym w Polsce instytutem... Rozwiń
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych <br/>1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, z siedzibą w Warszawie, ul. Mochnackiego 10, 02-042 Warszawa (tel. 22 311 81 02, fax 22 311 81 18), jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Instytutu Fizjologii i Patologii Słuch... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.