Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby do wsparcia przy obsłudze nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych i audio-wizualnych w ramach Zespołu ds. Multimediów i Telekomunikacji.
Miejsce pracy: Kajetany

Wymagania

Wymagania
• Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze systemów audio-video, w szczególności cyfrowych i analogowych mikserów audio (soundcraft, behringer itp.)
• Doświadczenie w obsłudze mikserów video
• Doświadczenie w obsłudze oraz drobnych naprawach serwisowych sprzętu multimedialnego (np. wymiana lamp w projektorach, monitory, nagłośnienie, konfiguracja)
• Umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim
• Wiedza na temat urządzeń audio-video ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń do przesyłania sygnałów na dalsze odległości z uwzględnieniem technologii cyfrowych, w tym streamingu na popularne platformy video takie jak Youtube, Facebook.
• Znajomość popularnych kodeków audio-video
• J. angielski na poziomie komunikatywnym
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w oparciu o system Windows na poziomie zaawansowanego użytkownika
• Znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Teams, PowerPoint, Excel, Outlook
• Umiejętność pracy pod presją
Mile widziane
• Znajomość obsługi programów z pakietu Adobe, umiejętność konwersji plików graficznych i video oraz prosta ich obróbka.
• Znajomość podstaw elektroniki
• Znajomość obsługi systemów do wideokonferencji
• Wiedza z zakresu prowadzenia transmisji online przy wykorzystaniu dostępne sprzętu audio-video
• Znajomość rozwiązań do połączeń wideokonferencyjnych takich jak ZOOM, ClickMeeting, Polycom, MS Teams itp.
• Znajomość technologii SIP, VoIP, DECT.
• Znajomość systemu Crestron lub pokrewnych
Zakres obowiązków
• Reagowanie na bieżące potrzeby.
• Obsługa konferencji organizowanych w siedzibie firmy, a także poza nią.
• Wsparcie użytkowników w ramach obsługiwanych systemów
• Uczestniczenia w procesach modernizacji systemów i urządzeń obsługiwanych systemów.
• Przygotowywanie specyfikacji niezbędnych narzędzi do pracy.
• Bieżące dozorowanie i serwisowanie powierzonego sprzętu i oprogramowania.
• Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi firmy.
• Wsparcie zespołu w ramach realizacji bieżących zadań

Wymagane dokumenty
• CV
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu z siedzibą przy ul. Mochnackiego 10; 02-042 Warszawa, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”, zawierającego nazwisko i imię kandydata oraz datę i podpis.

Prezentacja firmy

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu jest wiodącym w Polsce instytutem... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi