
OPIS STANOWISKA:
- kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów
- prowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych i dbanie o wizerunek marki w Internecie oraz poza nim
- przygotowywanie logotypów
- opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych
- mierzenie efektywności działań marketingowych
- współpraca z działem sprzedaży
- prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji
- komunikacja z agencjami reklamowymi oraz koordynacja ich pracy,
- koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi (agencja reklamowa, drukarnie),
- zarządzanie treścią i grafiką
- realizacja działań z zakresu PR
- analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
WYMAGANIA:
- Wykształcenie: wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie)
- min. 3-letnie doświadczenie w sektorze promocji i reklamy
- praktyczna umiejętność prowadzenia działań marketingowych-promowanie produktu, wizualizacje
- biegła znajomośc pakietu office
- doskonała znajomość obsługi social mediów
- znajomość języka angielskiego /min. w stopniu b2/
- umiejętność analitycznego myślenia
- kreatywność i samodzielność w działaniu
- komunikatywność i rzetelność
- bardzo dobra organizacja pracy
OFERUJEMY:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
- System szkoleń wewnętrznych
- Atrakcyjny system wynagrodzeń + premia