#

Specjalista ds. Marketingu

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: Łódź
9-19-60871

W związku z dynamicznym rozwojem naszego międzynarodowego klienta związanego z obszarem Retail, do łódzkiego SSC poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem w obszarze e-commerce i pracą na stanowisku Specjalisty ds. Online Marketingu.

Zakres obowiązków:
-planowanie, realizowanie i analizowanie kampanii Google oraz Facebook w celu pozyskania nowych klientów;
-tworzenie lub wsparcie w tworzeniu angażujących tekstów, grafik i innych materiałów na potrzeby kampanii;
-identyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji;
-analizowanie trendów oraz sytuacji rynkowej i proponowanie niestandardowych rozwiązań;
-tworzenie testów A / B i ulepszanie współczynników konwersji;
-opracowanie strategii PPC;
-kontrola nad budżetami;
-współpraca z e-commerce Managerem.

Wymagania:
-doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze marketingu internetowego;
-umiejętność prowadzenia kampanii Google i Facebook Ads oraz przygotowywania analiz efektywności kampanii;
-praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads;
-zdolność formułowania wniosków i proponowania rozwiązań;
-wiedza z zakresu prognozowania budżetu działań marketingowych;
-umiejętność analizy i prezentacji danych;
-znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w środowisku biznesowym;
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
-proaktywna postawa.

Korzyści:
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-elastyczny czas pracy (praca w godzinach 8.00-16.00 lub 9.00-17.00);
-szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych);
-atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
-niezbędne narzędzia pracy;
-ambitne i ciekawe wyzwania zawodowe.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi