#

Specjalista ds. marketingu

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Katowice
7-19-69589-2

Wspólnie z naszym Klientem - liderem na rynku, działającym w branży medycznej, poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:

Specjalisty ds. marketingu

Zakres zadań:
- aktywna współpraca z Marketing Managerem w celu realizacji strategii firmy,
- przygotowywanie materiałów, komunikatów oraz treści marketingowych,
- aktualizacja strony internetowej firmy (system CMS oraz WordPress),
- wprowadzanie zmian oraz pozycjonowanie – SEO,
- tworzenie newslettera oraz koordynowanie działań w mediach społecznościowych,
- przygotowywanie raportów, monitoring rynku i analiza działań konkurencji,
- współpraca z pozostałymi działami w ramach organizacji oraz lekarzami i firmami zewnętrznymi.

Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu,
- dodatkowym atutem, będzie znajomość branży medycznej,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- praktyczna znajomość WordPress, zagadnień związanych z SEO oraz mediami społecznościowymi,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość jednego z programów graficznych (np. Photoshop, inne),
- preferowane wykształcenie wyższe (marketing, PR, dziennikarstwo, filologia oraz pokrewne),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne, zorientowanie na rozwój.

Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
- benefity pozapłacowe,
- dostęp do pracy zdalnej (po etapie wdrożenia – ok. 2 dni pracy zdalnej w tygodniu).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi