W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. marketingu i analizy marketingowej
Miejsce pracy: WrocławNasz Klient z branży IT, poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Specjalisty ds. marketingu i analizy marketingowej
Obowiązki:
Operacje medialne:
- Pomoc menedżerowi w zarządzaniu cyklami płatnych kampanii w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook itp.)
- Pomoc w określaniu obszarów możliwości oraz przedstawianiu zaleceń opartych na danych, które poprawią pozyskiwanie klientów, zaangażowanie i utrzymanie klientów,
- Współpraca z międzynarodowymi zespołami w celu opracowania zintegrowanych kampanii marketingowych,
- Przygotowywanie raportów na temat danych z platform społecznościowych w celu zapewnienia aktualizacji dotyczących wydajności zakupu mediów,
Raporty medialne
- Pomoc menedżerowi w działaniach związanych z przygotowywaniem raportów dotyczących mediów,
- Obsługa różnych platform raportowania mediów,
- Tworzenie raportów dotyczących danych o wydajności mediów w Excel i PowerPoint
- Wspieranie zespołu medialnego w podejmowaniu decyzji na podstawie obserwacji danych,
Wymagania:
Wymagania:
- Doświadczenie w gromadzeniu i przetwarzaniu danych z różnych źródeł i tworzeniu raportów w Excelu,
- Umiejętność przekształcania danych na obserwacje i spostrzeżenia,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność pracy w strukturze międzynarodowej,
- Możliwość zarządzania wieloma projektami,
- Silne umiejętności zarządzania czasem,
- Znajomość SQL lub dowolnego statystycznego języka komputerowego to plus,
Korzyści: