Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. poszukuje odpowiednich kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. marketingowo handlowych
Od: Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o.Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, reklama, public relations i pokrewne,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację,
- umiejętność redagowania i pisania tekstów,
- bardzo dobra znajomość mediów tradycyjnych i elektronicznych oraz zagadnień związanych z marketingiem,
- znajomość zagadnień i praktyczna wiedza w zakresie: SEM/SEO, ePR, e-mail marketing, landing page, reklama Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, grafika komputerowa,
- umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii adwords, landing page, Facebook, Youtube, Instagram, Twitter..,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz planowania i organizowania pracy własnej,
- kreatywność i pełne zaangażowanie przy realizacji projektów,
- otwartość na poszukiwanie nowatorskich rozwiązań,
- odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- ukończone kursy: Google Adwords, Analytics, narzędzia graficzne
Zakres głównych zadań na stanowisku:
- współpraca przy opracowywaniu planu marketingowego, cenników, regulaminów i projektów umów,
- planowanie i realizacja ustalonych planów sprzedaży,
- analiza kluczowych wskaźników i ich optymalizacja,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych, w tym m.in. w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych, akcji promocyjno-reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi i public relations, domami mediowymi, organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub prawami pokrewnymi, w tym ZAIKS, ZPAV, itp.
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań ofertowych,
- nadzór i monitorowanie stanu realizacji umów,
- przygotowywanie raportów na temat osiąganych i planowanych przychodów z działalności handlowej,
- administrowanie kont, tworzenie strategii marketingowej na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube…
- aktualizowanie strony internetowej Spółki,
- nadzorowanie tworzenia kreacji reklamowych,
- koordynacja prowadzenia badań marketingowych,
- monitoring i analiza rynku i konkurencji,
- wsparcie działań związanych z promocją i wizerunkiem Spółki, w tym organizacja konferencji prasowych, targów, wydarzeń i spotkań okolicznościowych, itp.
- utrzymywanie stałych relacji z klientami Spółki,
- współpraca z portalami, wydawnictwami, czasopismami branżowymi,
- śledzenie zmian w prawie krajowym i europejskim, w tym w zakresie ustawy krajobrazowej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- opiekę medyczną.