#

Specjalista ds. koordynacji zamówień z językiem niemieckim (100% zdalnie)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Częstochowa, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. koordynacji zamówień z językiem niemieckim (100% zdalnie)

Miejsce pracy: Częstochowa
7-23-67697

Naszym klientem jest rozpoznawalna międzynarodowa firma z branży Automotive, która w związku z rozwojem zakładu produkcyjnego i budowaniem nowych zespołów poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. koordynacji zamówień z językiem niemieckim.

Miejsce pracy: Częstochowa, dostęp do pracy zdalnej.

Główne zadania:
- wsparcie kluczowych klientów w kontekście przyjmowania zamówień,
- weryfikacja oraz monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień, weryfikacja dokumentów (faktury, dokumenty wysyłkowe),
- monitorowanie terminów wysyłek oraz w razie potrzeby, przyspieszanie ich realizacji,
- kontrola stanu zapasów wyrobów gotowych i podejmowanie odpowiednich działań,
- współpraca z działami wewnątrz organizacji w celu wymiany informacji,
- praca w systemie SAP: administrowanie danymi oraz dbanie o ich jakość.

Wymagania:
- biegły znajomość języka niemieckiego,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- minimum rok doświadczenia w zakresie sprzedaży lub obsługi klienta w języku niemieckim,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe w języku niemieckim i angielskim,
- możliwość pracy 100% zdalnej (max 3-4 razy w roku wizyta w biurze),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (premia wakacyna i świąteczna, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kursy i szkolenia),
- przyjazna atmosfera pracy tworzona przez zgrany i stabilny zespół ekspertów,
- praca w rozpoznawanej i stabilnej firmie branży Automotive, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi