#

Specjalista ds. Kontrolingu w firmie budowalnej

BPBP S.A.

Bielsko-Biała, śląskie

BPBP S.A.
BPBP S.A. BPBP S.A. BPBP S.A. BPBP S.A. BPBP S.A.
Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna ma 70-letnią tradycją a od przeszło ćwierćwiecza z powodzeniem znajduje się w nowych realiach na terenie kraju jaki zagranicą poszerzając listę ciekawych realizacji.

Specjalista ds. Kontrolingu w firmie budowalnej

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Opis stanowiska:  

  1. Monitorowanie przebiegu realizacji kontraktów od strony ekonomiczno-finansowej,
  2. porównywanie kosztów rzeczywistych z planowanymi
  3. planowanie i współprowadzenie spotkań z kierownictwami budów dotyczących budżetowania i zaawansowania kosztowego poszczególnych kontraktów,
  4. uczestniczenie w procesie budżetowania i prognozowania,
  5. dostarczanie wiarygodnych informacji, niezbędnych do podejmowania decyzji strategicznych dla spółki
  6. zapewnienie poprawności i spójności danych finansowych, w tym weryfikacja poprawności dekretacji faktur kosztowych oraz poprawnej analityki na kontach księgowych,
  7. przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu,
  8. współuczestnictwo w tworzeniu narzędzi oraz procedur kontrolingowych,
  9. bieżąca współpraca z działem księgowości, Zarządem oraz innymi działami wg potrzeb.

OFERUJEMY:

  1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 
  2. narzędzia niezbędne do pacy min. laptop, telefon.
  3. pakiet benefitów pozapłacowych – (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.)
  4. pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki dla dzieci).
  5. możliwość skorzystania z firmowych ośrodków wczasowych.
  6. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  7. parking dla pracowników.
  8. możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
  9. pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.

Wymagania: 

  1. Wykształcenie wyższe (ekonomiczne),
  2. doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w firmie budowlanej),
  3. bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz rachunkowości,
  4. biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość ms excel (warunek konieczny),
  5. rzetelność, poczucie odpowiedzialności, umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami i dobra organizacja pracy,
  6. umiejętności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania zaleceń,
  7. umiejętność pracy w zespole,
  8. umiejętność pracy pod presją czasu
  9. umiejętność przekładania zagadnień technicznych na aspekty finansowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
BPBP S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi