
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. kontroli wewnętrznej
Obowiązki:
- Przeprowadzanie niezależnych kontroli procesów biznesowych zgodnie z procedurami i założeniami polityki firmy
- Ocena ryzyka i projektowanie i monitorowanie procesów kontroli wewnętrznych w różnych działach
- Doradztwo w zakresie tworzenia i wdrożenia planu naprawczego
- Administrowanie procesem kontroli operacyjnych, zapewnienie okresowych przeglądów procesów objętych takimi kontrolami (ich właściwe udokumentowanie), monitorowanie obszarów wymagających poprawy
- Wspieranie jednostki w przygotowaniu do audytu wewnętrznego lub zewnętrznego w zakresie testowania kontroli SOX dla jednostki
- Utrzymywanie aktualizacji systemu GRC
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenie zdobyte w dużej organizacji międzynarodowej w zakresie audytu, kontroli wewnętrznych, księgowości, administracji bezpieczeństwa i/lub systemów informatycznych
- znajomość zasad kontroli wewnętrznej (SOX, COSO itp.), zasad księgowości oraz zasad Segregacji Obowiązków (SOD)
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- doświadczenie z SAP, SharePoint będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1)
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie wielokrotnie wyróżnianej jako najlepszy pracodawca w regionie łódzkim
- szeroki pakiet benefitów, m.in: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie posiłków, ZFSS, bonus roczny, bonus miesięczny
- darmowy dojazd do pracy
- elastyczne godziny pracy
- praca w systemie hybrydowym 50/50
