Dla naszego klienta – firmy oferującej usługi z obszaru outsourcingu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego, mającej stabilną pozycję na rynku lokalnym i regionalnym, w związku z bardzo intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości
Miejsce pracy: KatowiceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Samodzielne sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych klientów firmy,
- Weryfikację i analizę danych finansowych spółek na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego,
- Udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
- Przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby zarządów, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
- Współpracę z Księgowymi oraz wewnętrznymi działami finansowymi klientów.
Od kandydatów wymagamy:
- Doświadczenia w zakresie samodzielnego sporządzania skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
- Wykształcenia kierunkowego (rachunkowość lub pokrewne),
- Znajomości prawa podatkowego i bilansowego,
- Znajomości programów księgowych,
- Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności, dokładności oraz obowiązkowości,
- Wysokich zdolności interpersonalnych,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowania w powierzone obowiązki,
- Aktualizowania bieżącej wiedzy księgowej poprzez udział w organizowanych szkoleniach oraz samokształceniu.
Pracodawca oferuje:
- Pełne wsparcie, wdrożenie na stanowisko pracy oraz mentoring w trakcie pracy,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Miejsce parkingowe,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego w intensywnie rozwijającej się firmie outsourcingowej.