#

Specjalista ds. Konferencji i Bankietów

Hotels Global Investments Group Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Czterogwiazdkowy obiekt hotelowy, położony w centrum Krakowa i należący do międzynarodowej sieci hoteli poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Konferencji i Bankietów

 

Opis stanowiska pracy:

  • Aktywna sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych
  • Analiza zapytań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji
  • Kompleksowa realizacja konferencji, bankietów, seminariów i spotkań biznesowych
  • Analiza działań konkurencji
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży hotelarskiej lub turystycznej na takim samym lub podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i budowania relacji z klientem
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta
  • Praktyczna umiejętności obsługi pakietu MS Office
  • Odporność na stres

Prezentacja firmy

Firma Hotels Global Investment Group Sp. z o.o. - operator czterogwiazd... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Catering / Gastronomia, Praca Analityka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi