Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków będzie należało:

  • Działania związane z wdrażaniem aplikacji mobilnej i monitorowanie jakości pracy jej użytkowników,
  • Bieżący kontakt z użytkownikami aplikacji oraz ich Kierownikami w celu usprawnienia pracy i poprawy wyników,
  • Rozwiązywanie pojawiających się problemów,
  • Analiza i sprawdzanie poprawności danych,
  • Administracja platformy www,
  • Weryfikacja danych zawartych w systemie pod względem ilościowym i jakościowym,
  • Bieżąca kontrola jakości zgodnie z ustalonymi standardami i instrukcjami,
  • Tworzenie prezentacji i podsumowań,
  • Obsługa klienta biznesowego.

Oczekujemy:

  • Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Duża samodzielność w działaniu, zdolność do pracy pod presją czasu,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Komunikatywność,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Znajomość pakietu MS Office (w tym MS Excel),
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzinowym (pon-pt 8:00-16:00).

Mamy do zaoferowania:

  • Pracę od zaraz w pełnym wymiarze godzinowym w ramach umowy zlecenia,
  • Możliwość nawiązania długoterminowej współpracy i rozwoju zawodowego,
  • Pracę w stabilnej firmie o uznanej marce,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Możliwość pracy zdalnej.

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 14-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry