#

Specjalista ds. Klienta Ecommerce

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Klienta Ecommerce

Miejsce pracy: Łódź
9-23-70987
Wynagrodzenie: 5500 - 7500 PLN

Dla firmy ecommerce z Łodzi poszukujemy osób dobrze czujących się w obszarze sprzedaży i mają pierwsze doświadczenia w tym zakresie za sobą. Praca jest stacjonarna z okolic centrum Łodzi, po okresie wdrożeniowym możliwa praca hybrydowa.

Obowiązki:

· pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych;
· przygotowywanie ofert, prezentacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
· budowanie długofalowych relacji z Partnerami;
· realizacja założonych planów sprzedażowych.

Wymagania:
- Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
- Wykształcenie średnie;
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży, obsługi klienta;
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
- Wytrwałość w dążeniu do celu.

Korzyści:
- Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym; Umowa zlecenie lub kontrakt B2B (do wyboru);
- Po okresie wdrożeniowym możliwa praca hybrydowa;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizja;
- Kompleksowe wdrożenie;
- Przyjazna atmosfera w szybko rozwijającej się firmie ecommerce;
- Współpraca z największymi markami.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi