Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/05/2020.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Wrocław, dolnośląskie

BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy nowoczesnym biurem konsultingowym stworzonym specjalnie na potrzeby polskich i zagranicznych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie Polski.

W chwili obecnej poszykujemy do naszego zespołu kadrowego pracownika, na stanowisko:

Wymagania

Pracownicy zespołu zajmują się obsługą kadrowo- płacową firm naszych Klientów, w tym m.in.: zarządzaniem procesem zatrudniania pracowników naszych, naliczaniem wynagrodzeń, kontrolą czasu pracy pracowników, sporządzaniem wymaganych prawem dokumentów, w tym deklaracji, jak również przygotowanie zindywidualizowanych zestawień informacyjnych w zakresie kadr i płac na życzenie naszych Klientów. Ponadto Pracownicy działu są także odpowiedzialni za reprezentowanie spółek klientów przed instytucjami państwowymi.

Główne obowiązki:

  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowników,
  • samodzielne naliczanie i przygotowywanie listy płac,
  • sporządzania deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
  • przygotowanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu.

Od kandydata oczekujemy umiejętności:

  • praktycznej znajomość prawa pracy oraz przepisów ZUS,
  • biegłej znajomości programu Płatnik oraz pakietu MS Office,
  • obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu PCBiznes),
  • pracy w zespole,
  • analitycznego i logicznego myślenia.

Mile widziane będzie:

  • doświadczenie w biurze rachunkowym,
  • znajomość języka włoskiego.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

Prezentacja firmy

Początki firmy BGC sięgają 1990 roku. Założycielem BGC jest Fabrizio Bosetti, ekspert w... dziedzinie doradztwa finansowego i podatkowego w Polsce i we Włoszech, który wspiera rozwój naszych Klientów, udzielając bieżącego doradztwa administracyjnego oraz profesjonalnego wsparcia biznesowego.

Charakteryzuje nas zindywidualizowane podejście do problemów naszych Klientów, bowiem celem firmy jest zminimalizowanie ryzyka związanego z inwestycjami Klientów. Dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w świadczeniu usług na najwyższym poziomie, współpracy z najwyższej klasy ekspertami oraz renomowanymi firmami partnerskimi, oferujemy kompleksowy system usług konsultingowych, który pozwala skupić się naszym Klientom na rozwoju własnego biznesu.

W ciągu 20 lat działalności, zaufało nam ponad 100 Klientów, reprezentujących głównie branże sprzętu AGD, motoryzacyjną i mechaniczną. Roczne obroty naszych stałych Klientów przekraczają 2 miliardy złotych, przy zatrudnieniu ponad 4 500 osób. Dla 70 firm zrealizowaliśmy kompleksowe projekty inwestycyjne, poczynając od pozyskania dofinansowania na inwestycję, znalezienia terenu, poprzez współpracę z pracownią architektoniczną, firmą budowlaną, czy poszukiwanie personelu.

Nasz stale rozwijający się zespół liczy ponad 40 polskich i włoskich specjalistów, są to m.in. doradcy biznesowi, konsultanci, prawnicy, ekonomiści, księgowi, kontrolerzy finansowi, audytorzy.

Współpracujemy z ponad 30 instytucjami partnerskimi, takimi jak: specjalne strefy ekonomiczne, banki, instytucje leasingowe, kancelarie adwokackie i notarialne, firmy informatyczne, pracownie architektoniczne, agencje ubezpieczeniowe, itd. Dlatego jesteśmy gotowi skutecznie wesprzeć naszych Klientów w każdym zaawansowanym przedsięwzięciu biznesowym.

BGC Group zarządza rozwojem grupy:

Bosetti Global Consulting Group (BGC Group) – doradztwo inwestycyjne i finansowe, inwestycje w specjalnych strefach ekonomicznych, planowanie strategiczne i organizacyjne, reprezentacja podatkowa, dotacje z funduszy unijnych, wsparcie zagranicznych firm wchodzących na rynek polski, doradztwo prawne we wszystkich dziedzinach prawa
Human Resources – kadry i płace; prawo pracy
Brix – doradztwo podatkowe, prowadzenie pełnej księgowości spółek oraz rozliczanie działalności gospodarczej, audyt w obszarze rachunkowości i finansów
EC Consulting Leader – relacje z klientami, badania i analizy rynku
BGC Real Estate – wynajem biura na potrzeby siedziby prawnej
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry