Opis stanowiska pracy

- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy)
- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
- Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników
- Sporządzanie dokumentacji do ZUS w programie Płatnik
- Tworzenie miesięcznych deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PIT, PFRON
- Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku od osób fizycznych
- Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym
- Sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych
- Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi oraz dostawcami usług medycznych, ubezpieczeniowych
- Obsługa klienta wewnętrznego

Wymagania

- Min. 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze administracji kadr i płac lub księgowości
- Dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
- Znajomość programu Płatnik, Raks i pakietu MS Office
- Dokładność, terminowość, systematyczność i dobra organizacja pracy
- Znajomość zasad kalkulacji wynagrodzeń


Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwy niepełny etat)
- Pakiet benefitów pracowniczych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole

Prezentacja firmy

Od 2008 roku zajmujemy się doradztwem energetycznym i gazowym. Zarządzam... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/03/2018
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi