Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0007


Obowiązki:

Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań związanych z zatrudnieniem i wysokością wynagrodzeń.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa oprogramowania MS EXCEL
  • Obsługa oprogramowania MS WORD
  • Obsługa kadrowo-płacowa

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel. Znajomość przepisów w tym kodeks pracy, ustawy o zakładach leczniczych, ustaw związanych z ubezpieczeniami społecznymi oraz podatkiem dochodowym oraz stosownych rozporządzeń. Umiejętność pracy w oparciu o przepisy prawa. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość "płatnika" będą dodatkowym atutem.


Miejsce pracy: Krakowska 51, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi