Numer oferty: StPr/25/0333
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z tym obszarem, sporządzanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności. sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT, PFRON, GUS,
rozliczanie delegacji pracowników; prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w sprawach pracowniczych, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów, obsługa gości podczas spotkań i szkoleń, zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi oraz artykułami spożywczymi.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Umiejętności i uprawnienia:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wiejska 71, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV na adres e-mail biuro@hmlnosewicz.pl lub w odpowiedzi na ogłoszenie bądź o kontaktowanie się pod podany numer telefonu 897******.Prosimy również o umieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). "
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.