Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0333


Obowiązki:

naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z tym obszarem, sporządzanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności. sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT, PFRON, GUS,
rozliczanie delegacji pracowników; prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w sprawach pracowniczych, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów, obsługa gości podczas spotkań i szkoleń, zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi oraz artykułami spożywczymi.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomośc przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego osób fizycznych
  • obsługa programów kadrowo-płacowych
  • terminowość

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Zawód:

  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • dokładność
  • organizacja pracy własnej
  • skrupulatność
  • obsługa komputera MS Office (Word)

Pozostałe wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata


Miejsce pracy: Wiejska 71, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV na adres e-mail biuro@hmlnosewicz.pl lub w odpowiedzi na ogłoszenie bądź o kontaktowanie się pod podany numer telefonu 897******.Prosimy również o umieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). "

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi