Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/02/2020.

Specjalista ds. kadr i płac

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. kadr i płac
Kraków
NR REF.: 1131709

Specjalista ds. kadr i płac!

Jeżeli znasz polskie prawo pracy, posiadasz doświadczenie z zakresu HR i chcesz się rozwijać w międzynarodowej firmie logistycznej zaaplikuj do nas!

Opis stanowiska:

Wybrany kandydat będzie częścią zespołu HR podlegającego bezpośrednio Business Managerowi. Specjalista będzie zapewniał codzienne operacyjne wsparcie HR pracownikom i menedżerom, udzielał wskazówek odnośnie polityki kadrowej i pomagał nowym pracownikom w procesie onboardingu. Pracownik będzie również zaangażowany w przygotowywanie analiz i raportów HR, bieżące zarządzanie pracownikami i zapewnienie zgodności procesów z przepisami we współpracy z innymi członkami zespołu.

Wymagania:

Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku (2-3 lata) i być zaznajomiony z polskim prawem pracy oraz przepisami i procesami HR. Atutem będzie doświadczenie w pracy ze starszymi HR specjalistami lub menedżerami. Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego jest wymagana.

Co oferujemy?

Oprócz stanowiska w szybko rozwijającej się, międzynarodowej organizacji, pracownik otrzyma atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, vouchery na posiłki). Dodatkowo dla każdego pracownika oferowane jest dofinansowanie do rozwoju zawodowego! Firma proponuje również umowę o pracę na zastępstwo.


Zaaplikuj teraz!

Jeżeli uważasz, że jest to pozycja dla Ciebie prześlij swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry