Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Specjalista ds. Handlowych z językiem niemieckim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Handlowych z językiem niemieckim
Kraków
NR REF.: 1130759


Dla naszego klienta, wiodącego producenta opraw oświetleniowych z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Opis Stanowiska:

  • Wspieranie pracowników sprzedaży i kluczowych klientów firmy na rynkach niemieckojęzycznych.
  • Przygotowywanie ofert oraz arkuszy specyfikacji produktów.
  • Nadzorowanie warunków gwarancyjnych oraz współpraca z działem jakości.
  • Opracowywanie raportów i analiz dla kierownictwa.
  • Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi w celu efektywnej realizacji zadań.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (ok. 3 lat).
  • Zdolności zarządzania projektami.
  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) - warunek niezbędny.
  • Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki i pozytywne nastawienie.


Oferujemy:

  • Umowę o pracę w firmie będącej liderem w branży.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w dynamicznym i otwartym zespole, bez "korporacyjnej" atmosfery.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna dla całej rodziny, kursy językowe, karta sportowa, fundusz socjalny, etc.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry