Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2019.

Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

Katowice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

• Kontrola, weryfikacja i uzgadnianie informacji finansowo – księgowych,

• Koordynacja obiegu dokumentów księgowych; kwalifikowanie dokumentów i przekazywanie ich do biura rachunkowego,

• Współpraca z kierownikami centrów kosztowych,

• Kontakty z instytucjami publicznymi oraz bankami,

• Weryfikacja rozrachunków firmy,

• Dokonywanie przelewów bankowych,

• Przygotowywanie niezbędnych zestawień i raportów.

 

Od kandydatów oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego ekonomicznego,

• Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w biurze rachunkowym,

• Znajomości procesów księgowych,

• Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office, zwłaszcza Excela,

• Znajomość Symfonii lub innego programu finansowo-księgowego będzie dodatkowym atutem,

• Bardzo dobrej organizacji czasu pracy i sumienności, zaangażowania w powierzone zadania i odpowiedzialności,

• Postawy pro-aktywnej i zainteresowania pracą w dziale finansowo-księgowym,

• Komunikatywności, dynamizmu działania, otwartości na nowe wyzwania, inicjatywy i chęci samodzielnego działania.

 

Pracodawca oferuje:

• Ciekawą pracę w rozwijającej się firmie,

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,

• Możliwość rozwoju zawodowego,

• Stabilność zatrudnienia i pracę w pozytywnej atmosferze,

• Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom oraz bogaty pakiet socjalny.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – renomowanej firmy działającej w branży nieruchomości komercyjnych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse
do góry