Poszukujemy kandydatów, którzy są w stanie pracować jednocześnie na pokrewnych, lecz jednak różnych stanowiskach. Najlepszy obraz oferowanej pracy przedstawiają opisy następujących stanowisk:
Specjalista Analityk Finansowy - analizowanie bieżących operacji finansowych pod kątem ich efektywności i opłacalności. Kontrola wszystkich produktów i usług, weryfikacja zysków, uczestnictwo w procesie planowania strategii finansowej firmy, opracowywanie prognoz.
Asystent Działu Księgowości - świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, pomoc w formalno - rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel.
Fakturzysta - wystawianie faktur i not korygujących, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur, wprowadzanie faktur do systemu informatycznego oraz kontrola obiegu dokumentacji handlowej, przygotowywanie raportów, sporządzanie bieżącej wewnętrznej dokumentacji.
Specjalista ds. Kadr i Płac - organizowanie i realizowanie systemu wypłat pracowniczych. Pilnowanie dokumentacji pracowniczych, przygotowywanie umów, prowadzenie listy płac, etc. Organizowanie procesów rekrutacyjnych.
Specjalista ds. Sprawozdawczości Finansowej - przygotowywanie sprawozdań finansowych, okresowych raportów dla inwestorów i dla zarządu. Opracowanie procedur przepływu dokumentów sprawozdawczych wewnątrz firmy.
Wykształcenie wyższe (absolwent lub ostatni rok studiów) kierunki finanse i rachunkowość, ekonomia lub pochodne.
Zdolności numeryczne i analityczne, biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Pakiet MS Office i jego odpowiednik Google Docs.
Mile widziane doświadczenie w dziale księgowości, w obsłudze programów księgowych i/lub z zakresu raportowania i analiz finansowych.
Dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, staranność, kreatywne rozwiązywanie problemów, umiejętność pozyskiwania informacji, bardzo dobra organizacja pracy, kultura osobistą oraz umiejętnością komunikacji interpersonalnej.
Software for hotels touroperators attractions
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.