
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. eksportu ze znajomością j. angielskiego (m/k)
Miejsce pracy: TyczynZakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner sp. z o.o., nr cert. 388.
- pozyskiwanie nowych klientów na rynkach anglojęzycznych,
- bieżąca obsługa klientów B2B,
- pozyskiwanie zamówień i koordynowanie ich realizacji,
- realizowanie celów sprzedażowych,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- monitorowanie sytuacji na rynku i działań konkurencji,
- raportowanie bieżących wyników pracy.
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie w exporcie,
- doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym,
- biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność i umiejętność organizowania pracy,
- inicjatywa i entuzjazm do podejmowania nowych zadań,
- odporność na stres.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy (po okresie próbnym),
- możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie do nauki języków i innych szkoleń.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.