Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2021.

Specjalista ds. e-learningu

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Poznaj nas!

Tivron to nowoczesne, międzynarodowe call center. Działamy na ponad 15 rynkach w branży health & beauty. Jako wiodący operator segmentu BPO zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta.

W codziennej pracy stawiamy na rozwój technologiczny, mierzalne efekty i skuteczność. Naszym celem jest gwarancja najlepszej jakości oraz realizacja kampanii na najwyższym poziomie. Teraz do pełnej realizacji naszych celów brakuje nam .... właśnie CIEBIE!

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. e-learningu

 

do Twoich zadań należeć będzie:

  • projektowanie, przygotowanie i aktualizacja materiałów e-learningowych, zasobów graficznych i multimedialnych z wykorzystaniem technik myślenia wizualnego
  • przygotowywanie raportów i analiz testów wiedzy przeprowadzanych w ramach Call Center
  • administrowanie platformą e-learningową

 

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze platformy Moodle;
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze programów Articulate 360, Camtasia, Videoscribe;
  • mile widziane doświadczenie w zakresie wykorzystywania technik myślenia wizualnego;
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
  • pełne wdrożenie w ramach pracy;
  • pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, składające się z podstawy i prowizji;
  • dogodną lokalizację w Krakowie, w Warszawie lub współpracę w pełni zdalnie;
  • dodatkowe benefity, z których możesz skorzystać: dofinansowanie do karty Multisport, opieki zdrowotnej (Medicover i LuxMed), ubezpieczenie na życie;
  • współpracę opartą na jasnych zasadach;
  • możliwość rozwoju, wdrażania swoich pomysłów w realizowane działania;
  • możliwość udziału w szkoleniach rozwijających różnorodne kompetencje - od zarządzania w kryzysie po techniczne zagadnienia w Excelu, a ostatnio wprowadziliśmy nawet lekcje angielskiego dla chętnych!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca Internet / e-commerce , Praca IT - Kontrola jakości , Praca Reklama / Komunikacja
do góry