Naszym klientem jest firma międzynarodowa, która w Polsce zajmuje się dystrybucją i serwisem maszyn budowlanych.
Stanowisko ma na celu administrowanie bazami danych klientów, wsparcie optymalnego wykorzystania systemu CRM oraz raportowanie i analizę danych związanych z działalnością handlową i wielkością rynku i działalnością Pracodawcy.
W ramach tych celów, do zadań zatrudnionej osoby będzie należeć:
• wsparcie wdrażania nowych procesów wspierających obsługę klienta;
• dbanie o bazy danych klientów;
• wsparcie Działu Sprzedaży i Serwisów w optymalnym wykorzystaniu systemu CRM;
• tworzenie raportów i analiz na podstawie informacji z CRM i baz danych klientów;
• badanie efektywności wprowadzonych rozwiązań;
• modyfikowanie raportów na potrzeby procesu prognozowania wielkości rynku
i sprzedaży.
• wykształcenie wyższe;
• umiejętności analityczne, które będą się przejawiać w wyciąganiu wniosków z zebranych danych czy projektowaniu narzędzi usprawniających obsługę klienta w Dziale Sprzedaży i Serwisach;
• mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami;
• asertywność i odpowiedzialność za swoje działania;
• umiejętność współpracy w zespole;
• nastawienie na rozwój i doskonalenie swoich umiejętności;
• biegła znajomość obsługi systemów i programów komputerowych (tj.: MS Excel, CRM).
Doradztwo personalne, rekrutacje i szkolenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.