Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/03/2021.

Specjalista ds. Back Office – produkcja

Gliwice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę klienta biznesowego w zakresie realizowanych zamówień,
  • Koordynację kwestii sprzedażowych, produkcyjnych i jakościowych, w celu dostarczenia informacji odnośnie etapów realizacji zleceń,
  • Ścisłą współpracę z wewnętrznymi działami firmy, a przede wszystkim z działem handlowym,
  • Przygotowywanie i analizowanie miesięcznych raportów sprzedaży,
  • Uczestnictwo w opracowaniu ofert dla klientów,
  • Wprowadzanie i aktualizację cen w systemie ERP,
  • Obsługę systemu CRM.

 

Od kandydatów na to stanowisko wymagamy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (np. Obsługa Klientów, Wsparcie Sprzedaży, Back Office),
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Praktycznej znajomości branży konstrukcji stalowych,
  • Wykształcenia wyższego technicznego (zarządzanie produkcją, logistyka),
  • Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności, kreatywności i postawy proaktywnej,
  • Znajomości języka niemieckiego, co będzie dodatkowym atutem.

 

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę z dużymi możliwościami rozwoju i zdobywania nowych obszarów wiedzy zawodowej,
  • Przyjazną atmosferę i miłą współpracę w ramach całej międzynarodowej firmy,
  • Gruntowne przeszkolenie i wdrożenie na nowym stanowisku oraz wsparcie ze strony przełożonego.

 

Wymagania

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Obsługa klienta
do góry