Do naszego call center poszukujemy osób na stanowisko specjalisty ds. back office i telefonicznej obsługi reklamacji: 50% infolinia przychodząca, 50% obsługa mailowa.
Zakres obowiązków:
- Obsługa korespondencji mailowej: przyjmowanie reklamacji, odstąpień od umowy, rezygnacji, informowanie klientów o produktach, informowanie o statusie paczek;
- Obsługa korespondencji mailowej na rynkach zagranicznych za pomocą translatora i szablonów mailowych;
- Wprowadzanie do systemu: reklamacji, odstąpień od umowy do systemu oraz weryfikowanie zarejestrowanych zgłoszeń pod kątem ich terminowości i poprawności;
- Procesowanie chargebacków;
- Obsługa infolinii przychodzącej: połączenia informacyjno-reklamacyjne - przyjmowanie reklamacji, odstąpień od umowy, rezygnacji, informowanie klientów o produktach, informowanie o statusie paczek [bardzo ważne: obrona rezygnacji tj. przekonanie klienta do zmiany decyzji]
- Procesowanie zgód RODO: tj. zgłaszanie danych do wycofania.
Profil kandydata:
- Osoba sumienna, odpowiedzialna, komunikatywna, pozytywnie nastawiona na kontakt z ludźmi, zaangażowana;
- Umiejętności analityczne, umiejętność łączenia faktów;
- Dobra organizacja czasu i zadań (prawdopodobnie trzeba będzie jednocześnie odpisywać na maile i odbierać połączenia);
- Wysoka kultura osobista i kultura wypowiedzi;
- Umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe, wpływania na ludzi;
- Dodatkowy atut: doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Oferujemy:
- Godziny pracy: 2 tyg 8-16, 2 tyg 12-20. Tylko pełny etat;
- Umowa zlecenie/dzieło lub B2B;
- Wynagrodzenie 2500 zł netto.
Jeśli dobrze czujesz się w pracy w sprzedaży to dołącz do nas już 26 listopada!
Zapewniamy szkolenie!