W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. analizy dostaw z językiem czeskim
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Specjalisty ds. analizy dostaw z językiem czeskim.
Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum procesów, włączając logistykę, marketing, księgowość, IT oraz wsparcie administracyjne.
Miejsce pracy: Katowice (częściowa praca zdalna)
Wśród obowiązków osoby na tym stanowisku znajdzie się:
- administracja danymi w systemach dedykowanych do sprawdzania dostępności produktów,
- monitorowanie i analiza wskaźników wydajności dostawców w celu eliminacji potencjalnych zagrożeń dla terminowej realizacji procesu,
- kluczowy udział w cyklicznym raportowaniu danych do adekwatnych działów w celu zachowania płynności przekazywania informacji,
- staranne dbanie o przepływ informacji w aspekcie prognoz i harmonogramów w kwestii realizacji dostaw (sygnalizowanie zagrożeń związanych z ograniczeniem lub brakiem dostępności produktów),
- sygnalizowanie zdarzeń, które mogą mieć wpływ na opóźnienia w dostawach.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego (B2),
- znajomość języka czeskiego (B1),
- doświadczenie zdobyte w pracy na podobnym stanowisku (preferowane z sektora dystrybucyjnego),
- doświadczenie w pracy z systemem ERP - warunek konieczny,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur firmy z sektora dystrybucyjnego,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, multikafeteria,
- wpływ na przebieg procesów logistycznych,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.