#

Specjalista ds. analiz i raportowania

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. analiz i raportowania

Miejsce pracy: Poznań
4-7-72419-2

W związku z rozwojem struktur, międzynarodowa firma, zlokalizowana w Poznaniu poszukuje doświadczonej osoby w obszarze księgowości i analizy danych na stanowisko: Specjalista ds. analiz i raportowania

Główne zadania:
- przygotowywanie raportów i analiz w obszarze AR dla interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych
- zbieranie danych, monitorowanie jakości, analiza informacji, trendów i możliwości
- dbałość o jakość danych i dążenie do doskonałości procesów kredytowania i windykacji
- weryfikacja bieżących raportów i aktualizacja ich zgodnie ze standardami biznesowymi
- przygotowywanie zaawansowanych raportów i analiz wraz z wizualizacją danych
- dokumentowanie procesów w obszarze raportowania, tworzenie i aktualizacja instrukcji i przewodników
- udział w procesach projektowania nowych rozwiązań i automatyzacji

Wymagania:
- min. 2-3- letnie doświadczenie w obszarze należności, analizy danych lub raportowania
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego- min. B2 w mowie i piśmie
- biegła znajomość narzędzi Ms Excel i Power Point
- wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości, ekonomii itp.
- umiejętność pracy z danymi, wyciągania wniosków i wizualizacji danych
- dbałość o detale, umiejętność ustalania priorytetów
- znajomość narzędzi Power BI lub Tableau - będzie dodatkowym atutem

Korzyści:
- umowa o pracę
- karta sportowa
- bonus świąteczny
- opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- ciekawą pracę mającą realny wpływ na organizację
- dofinansowanie wakacji
- praca hybrydowa
- wspierające środowisko pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi