#

Specjalista ds. administracji

Budimex S.A.

Garwolin, mazowieckie

Budimex S.A.

Specjalista ds. administracji

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów i materiałów technicznych na spotkania,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby przełożonego,
  • przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,
  • zarządzanie kalendarzem przełożonego,
  • obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych,
  • organizowanie podróży służbowych, konferencji, spotkań biznesowych, wewnętrznych spotkań firmowych,
  • realizacja zadań zleconych przez przełożonego.

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości programu Excel,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia wyższego,
  • znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy,
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • wysokiej kultury osobistej.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
  • opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając
przycisk aplikuj znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Budimex S.A. Budimex S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi