#

Specjalista ds. administracji zakupów e-commerce z niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. administracji zakupów e-commerce z niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław
5-6-65490
Wynagrodzenie: 5000 - 5700 PLN

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w języku niemieckim
- Udzielanie klientom niezbędnych informacji
- Prace administracyjne: obsługa danych w systemie, tworzenie raportów
- Weryfikowanie poprawności informacji udzielanych przez klientów
- Integracja dostawców i administracja katalogami na wewnętrznej platformie
- Codzienne wsparcie dla dostawców w kwestiach onboardingowych i katalogowych
- Współpraca z zamówieniami regionalnymi
- Wsparcie użytkownika końcowego

Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- Znajomość j. angielskiego (min. B2)
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobra organizacja czasu pracy
- Dostępność do pracy na pełen etat
- Dostępność do odbycia szkolenia stacjonarnego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane

Korzyści:
- Umowa o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z firmą
- Specjalny program wdrożeniowy
- Pakiet benefitów pozpłacowych (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, bony zakupowe, karta multisport i inne)
- Możlwość pracy w trybie home office na czas trwania pandemii

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi