ALSEVA to firma działająca w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii, głównie Fotowoltaice, jednej z najdynamiczniej rozwijających się branży na polskim rynku. Stanowi ją grupa wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów zapewniających kompleksową obsługę w zakresie projektowania i realizacji inwestycji wielkopowierzchniowych elektrowni fotowoltaicznych na terenie całego kraju.
W związku z rozwojem współpracy z wieloletnimi partnerami, a także nowymi kontraktami
ALSEVA obecnie poszukuje kandydata na stanowisko:
ALSEVA obecnie poszukuje kandydata na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne),
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość programu Comarch Optima ERP,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- dobra znajomość przepisów ustawy VAT w zakresie fakturowania będzie dodatkowym atutem,
- uczciwość, skrupulatność, terminowość i zaangażowanie,
- wzorowa organizacja czasu pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Obowiązki:
- koordynacja prac administracji biura,
- ścisła współpraca z biurem rachunkowym,
- wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi,
- wprowadzanie faktur i innych dokumentów księgowych do programu Comarch Optima ERP,
- kontrola nad terminowością płatności oraz rozliczanie faktur w systemie,
- wykonywanie przelewów bankowych,
- wydawanie i rozliczanie zaliczek,
- zarzadzanie kasą firmy,
- obsługa procesów związanych ze stosunkiem pracy (m.in. weryfikacja dokumentów niezbędnych do zatrudnienia),
- przygotowywanie umów dla pracowników,
- współpraca z firmą z zakresu BHP,
- ścisła współpraca z zarządem firmy,
- przygotowanie raportów zleconych przez przełożonego,
- przygotowywanie pism urzędowych,
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.