

Specjalista ds. Administracji i obsługi klienta
Miejsce pracy: WrocławOpis stanowiska:
- zarządzanie korespondencją oraz obiegiem dokumentów
- bieżąca współpraca z księgowością, obsługa programu handlowo-księgowego
- przygotowywanie dokumentów i pism na potrzeby Spółki
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta (również w języku angielskim)
- obsługa bieżących zapytań, przygotowywanie ofert handlowych, potwierdzeń zamówień,
- współpraca z innymi działami
Oczekujemy:
- znajomości języka angielskiego - warunek konieczny
- doświadczenia w pracy biurowej i obsłudze klienta
- umiejętność planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów
- doskonałej organizacja pracy własnej oraz odporności na stres
Oferujemy:
- pracę od zaraz w młodym i ambitnym zespole
- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".