
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta (m/k)
Miejsce pracy: KielceGłówne zadania:
Wymagania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- telefoniczna obsługa Klientów biznesowych firmy,
- bieżące wsparcie administracyjne biura.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
- wiedza dotycząca Kodeksu Pracy i czasu pracy,
- zainteresowanie nowymi technologiami i programami,
- znajomość obsługi pakietu Office.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę zlecenie (z możliwością przejścia na umowę o pracę),
- stawkę 25 zł/h brutto,
- pracę w godzinach 8:00 – 16:00,
- pozytywną atmosferę pracy pełną wzajemnej inspiracji w dziedzinie IT,
- komfortowe warunki biurowe z bufetem w siedzibie firmy.
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.