Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista do spraw obsługi klienta (m/k) język angielski i włoski
Miejsce pracy: GdyniaDo Twoich zadań będzie należało:
Od Kandydatów oczekujemy:
Nasz Klient oferuje:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- bezpośredni kontakt z klientami zagranicznymi w języku angielskim i włoskim,
- praca w środowisku anglojęzycznym,
- całościowa obsługa procesu realizacji zamówień,
- wystawianie dokumentów wysyłkowych w zakresie realizacji zamówienia,
- wystawianie faktur po realizacji zamówienia,
- koordynacja zamówień/zwrotów od klientów,
- współpraca z innymi działami firmy,
- raportowanie w systemie SAP.
Od Kandydatów oczekujemy:
- płynnej znajomości języka włoskiego i angielskiego - warunek konieczny,
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy,
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
- umiejętność szybkiego uczenia się z kompetencją rozwiązywania problemów,
- umiejętności pracy w zespole, skrupulatności,
- odporności na stres.
Nasz Klient oferuje:
- umowę o pracę tymczasową na cały etat,
- możliwości podjęcia długotrwałej współpracy w wewnętrznych strukturach organizacyjnych klienta,
- pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16 lub 9-17,
- rozwój, pełne wsparcie przełożonego oraz zespołu,
- atrakcyjne wynagrodzenie, na początek 5700 zł brutto,
- benefity pozapłacowe (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa),
- miejsce pracy: Gdynia.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.