Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA INTERNETOWEGO ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZ.NIEMIECKIEGO
Opis stanowiska:
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA PRZY SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ w języku niemieckim
zarządzanie kontaktami z klientami niemieckojęzycznymi mailowo i telefonicznie
obsługa zamówień z niemieckojęzycznych portali internetowych, odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, rozpatrywanie zwrotów i reklamacji
tłumaczenie krótkich tekstów z j. polskiego na niemiecki
Wymagania
znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
minimum średnie wykształcenie
umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
prowadzenia swobodnej i kulturalnej rozmowy telefonicznej
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie niemieckojęzycznego
soft skills oraz umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów komputerowych
Oferujemy
stałe zatrudnienie – umowa o pracę
atrakcyjny system wynagradzania, szkolenia produktowe i systemowe
ciekawą pracę w dynamicznym zespole
zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
Prezentacja firmy
KL TRADE Sp z o.o. to jeden z czołowych producentów i importerów...
KL TRADE Sp z o.o. to jeden z czołowych producentów i importerów akcesoriów do telefonów komórkowych i tabletów. Ściśle współpracujemy z siecią partnerów handlowych na terenie całej Europy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
09/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Internet / e-commerce
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?