Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/03/2020.

Opis stanowiska pracy

Specialista ds. Obsługi Pracowników
Kraków
NR REF.: 1135246

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży technologicznej poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pracowników.

Rola wiąże się z obsługą pracowników firmy w związku z bieżącymi zapytaniami, przygotowywaniem skierowań na badania medycyny pracy, a także tworzeniem umów i przedłużeń kontraktów pracowników.

Od Kandydatów oczekujemyco najmniej rocznego doświadczenia w obszarze polskiej kadrowości, dobrej znajomości języka angielskiego, a także skrupulatności i dokładności w codziennej pracy.

Oferujemyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej, atrakcyjne wynagrodzenie i duże możliwości rozwoju.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.b>

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry