Specialist Customer Service with French / Italian
Miejsce pracy: Warszawa
Your responsibilities will be:
• Providing telephone and email support for customer service including financial queries, answering product questions and providing answers to basic technical questions;
• Independent processing of all kind of requests from our customers, partners and third parties, according to our SLA’s and quality requirements;
• Updating systems to reflect contract changes, including activating new services and changes to the customer status;
• Set-up and maintenance of new and existing customers in our systems, according to our SLA’s , processes and quality requirements,
• Active support operational implementation of new products and services,
Ideal candidate will have:
• Very good verbal and written business communication skills in French and Italian (or French with English or Italian with English) and Polish,
• Organizational and conceptual skills and a strong client focus,
• Advanced knowledge of Microsoft products,
• Excellent communication and interpersonal skills with strong willingness to evolve in a dynamic and growing business and international organization.
We offer:
• Full-time job contract,
• Competitive salary and a package of benefits for employees,
• Work - life balance and flexible working hours,
• Excellent location of the center of Warsaw
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SC/F/2018 oraz o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.