#

Shared Service Center Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Shared Service Center Manager

Miejsce pracy: Katowice
7-6-66827

Nasz Klient to firma z sektora produkcyjnego wywodząca się ze Skandynawii. Poza jednostką produkcyjną, która od wielu lat działa na śląskim rynku, w 2020 roku Klient powołał do działania centrum biznesowe dedykowane operacjom z obszaru wsparcia Klientów biznesowych w zakresie realizacji zamówień. Po okresie migracji i budowania struktur centrum wchodzi w fazę stabilizacji, do udziału w której Klient chciałby zaprosić doświadczonego Managera, który podejmie się roli zarządzania strukturą SSC w Katowicach (zatrudnienie blisko 80 osób).

Wymagania:
- doświadczenie w pełnieniu funkcji zarządczej jednostki z sektora usług dla biznesu (SSC lub BPO),
- strategiczne myślenie ze zorientowaniem na realizacje ustalonych planów,
- inicjatywa w podejmowaniu działań nakierowanych na usprawnienia istniejącego stanu rzeczy,
- zdolność podejmowania decyzji w oparciu o analizę mnogości zmiennych istotnych dla ostatecznego rezultatu,
- wysoko rozwinięte umiejętności liderskie z dążeniem do rozwoju członków zespołu,
- doświadczenie w pracy z szeroką ekspozycją na wewnętrznych interesariuszy.

Korzyści:
- objęcie samodzielnego stanowiska z realnym wpływem na kształt procesów,
- szansa na przyjęcie roli mentora dla kadry liderskiej średniego szczebla,
- udział w budowaniu i realizacji strategii biznesowej wspólnie z interesariuszami i decydentami wysokiego szczebla w organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego doświadczenia i kompetencji.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi