Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Service Desk
Kraków
NR REF.: 1157400

Hays IT Contracting matches IT Contractors with the best employers. Our passion lies in helping people develop their professional careers in IT sector - quite simply, we power the world of work.
For our Client we are currently looking for qualified Candidates for the position of:

Service Desk Specialist (2nd Line)

Location: Kraków (now 100% remote)
Job type: contract B2B
Length: long term cooperation
Rate: 55 zł / hour net

DESIRED QUALIFICATIONS
− Good IT problem solving skills and knowledge of troubleshooting tools.
− At least 3 years of experience on a similar position (IT Specialist or IT Specialist Senior).
− Very good knowledge of English.
− Windows client operating system knowledge on advanced level.
− Microsoft Office tools administration and troubleshooting experience.
− General understanding of IT networking and servers.
− Basic understanding of Active Directory services.
− Strong interpersonal and customer service skills.
− Professional communication skills.
− Strong motivation to work in a dynamic international team as well as autonomously.
− Knowledge of ITIL and basic scripting experience will be a strong advantage.

SCOPE OF RESPONSIBILITIES
− End user PCs analysis & issue troubleshooting.
− Service requests implementation.
− Determining the cause of the issue and ticket coordination.
− Ticket escalation to the next level.
− Technical documentation for IT teams’ creation and revalidation.
− FAQ articles for user’s creation.
− 3rd party software support (Druva, Adobe products, Office 365).
− Active Directory OUs and accounts maintenance.
− User account lifecycle support.
− Company software support. 

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry