Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/01/2022.

Senior Portfolio Coordinator – remote

Kraków, małopolskie

Power Media

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska

Międzynarodowy Softwarehouse, który realizuje projekty na potrzeby własne oraz firm zewnętrznych, poszukuje kandydata na stanowisko Senior Portfolio Coordinator.

Miejsce pracy: Kraków/Katowice/remote

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie cyklem życia oferty i działanie jako punkt kontaktowy i         właściciel dla innowacji i materiałów z historią klienta.
  • Zarządzanie wiedzą biznesową i aktywami dla technologii                       partnerskich i ofert Grupy.
  • Koordynacja komunikacji rynkowej i raportowanie.
  • Osoba kontaktowa w przypadku zapytań dotyczących zasobów               wewnętrznych i wiedzy lub działań koordynacyjnych prowadzących        do udanej konkurencji.
  • Koordynacja i tworzenie aktywów (PowerPoint, strony bez kodu,             Word), insightów (Excel)
  • Wsparcie sprzedaży, komunikacji rynkowej i działań Business Asset       Management.

Klient oferuje:

 

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony
  • Możliwość uzyskania podwyższonych kosztów przychodów
  • Programy rozwojowe, kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i         certyfikatów
  • Dostęp do Platformy NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight,         prelekcji TED, materiałów Coursera i wirtualnych szkoleń: Excel,             VBA, RPA, obsługa klienta i nie tylko.
  • Prywatna opieka medyczna, którą można rozszerzyć o wykupiony           na preferencyjnych warunkach pakiet usług stomatologicznych.
  • Prywatne ubezpieczenie na życie, które można rozszerzyć o                  wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet onkologiczny.
  • Dostęp do Inspiro Audiobooks i MyBenefit (bilety do kina, Multisport       i nie tylko).
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingu samochodów,            opcje carpoolingu i parking dla rowerów.
  • Elastyczny czas pracy

 

Wymagania

Wymagania:

  • Doświadczenie z narzędziami Microsoft, zwłaszcza PowerPoint i Excel.
  • Bardzo dobre umiejętności wyszukiwania informacji/badania praktyczne.
  • Doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Mile widziane:

  • Podstawowa wiedza (lub praktyka) zarządzania projektami.
  • Ogólne zrozumienie automatyzacji, analityki lub sztucznej inteligencji

Prezentacja firmy

Jesteśmy wrocławską firmą zajmująca się tworzeniem oprogramowania oraz specjalizującą się... w rekrutacji i outsourcingu kadrowym dla sektora IT. Prowadzimy projekty rekrutacyjne przede wszystkim dla firm z branży informatycznej, telekomunikacyjnej, elektronicznej oraz finansowej. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego stanowiska a także wyboru ścieżki rozwoju zawodowego w branżach: IT, telekomunikacji i pokrewnych. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż
do góry