Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2019.

Senior Office Administration Manager

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Senior Office Administration Manager
Kraków
NR REF.: 1121033

For our client, on -line retailer located in Cracow, we are looking for Senior Office Administration Manager.

Your responsibilities:
Supervising the circulation of contracts, internal and external documentation assuring these fulfil company’s rules and policies, creating regular financial reports (cash flow, expenses, travel, payments, managing current bank accounts and debit cards, making bank payments, ensuring that all invoices and payments have necessary approval, responsible for filling all company documents/contracts, overlooking and preparation of reports, presentations and other documents for the Board.

Our Requirements:
Fluent English, experience in working in finance, legal and accountancy related areas, minimum 5 years of experience in Senior Office Administration Manager, facility and people management, self-driven, multitasking ability.

What we offer:
Our Client offers employment based on a permanent contract and base salary, medical care, Multisport, flexible working hours, office near to the city centre.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry