Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/09/2020.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • prowadzenie spotkań i prezentacji dla Klientów,
  • współpraca ze wszystkimi działami w firmie,
  • przygotowanie koncepcji kreatywnych, Big Idei,
  • dobór narzędzi,
  • udział w przygotowywaniu przetargów.

Oczekujemy:
  • co najmniej 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w Agencji lub wewnętrznym dziale marketingu),
  • doświadczenia w przygotowywaniu kampanii 360 (ATL/BTL, digital, brand design, ambient)
  • biegłości w języku angielskim na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie),
  • gotowości do wyjazdów służbowych,
  • zorientowania we współczesnych trendach wizualnych,
  • wiedzy o popkulturze (kinematografia, sztuka, umiejętność przenoszenia ich na reklamę),
  • zainteresowanie zagadnieniami komunikacji marketingowej,
  • posiadania prawa jazdy kat. B,

Mamy do zaoferowania:
  • świetną atmosferę pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • duże wyzwania i możliwości rozwoju,
  • udział w konferencjach rozwojowych,
  • rozczulająco nachalną sympatię firmowych psów.

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 13-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Reklama / Komunikacja
do góry