Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 10/12/2018.

Senior Buyer

Polska Zachodnia, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Senior Buyer
Polska Zachodnia
NR REF.: 1091051

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się sieci handlowej o sympatycznym logo, z centralą ulokowaną w sąsiedztwie lasów i jezior, poszukujemy kandydata na stanowisko Senior Buyer.

Jeśli szukasz pracy, w której Twój szef Ci ufa i wierzy w Twoje kompetencje, stawiając Ci ambitne cele i pozostawiając dużą swobodę działania; pracy, w której prowadzenie negocjacji z dostawcami Cię nie zmęczy, a wręcz stanie się czystą przyjemnością, czytaj dalej, albo....od razu przejdź do przycisku Aplikuj!

Do zadań poszukiwanej osoby należeć będzie przede wszystkim współpraca z dostawcami w zakresie doboru asortymentu, jakości produktu, ceny, opakowania i realizacji zapisów kontraktowych, a także planowanie wielkości kontraktów zakupowych z uwzględnieniem potencjału sklepów przy użyciu narzędzi systemowych (SAP, BI, ECC). Co więcej, Senior Buyer będzie odpowiadał za kreowanie i zarządzanie produktami marki własnej oraz zarządzanie strategią promocji w podległych grupach asortymentowych. W zakres codziennych obowiązków będzie wchodziła eksploracja rynku krajowego i zagranicznego, a także zapewnienie najwyższych standardów funkcjonalnych i jakościowych produktów we współpracy z laboratorium TUV.

Brzmi dobrze, prawda, ale czego oczekujemy? Nie bój się, nie szukamy kogoś, kto nie istnieje :-)

Długość dotychczas zdobytego doświadczenia zawodowego nie jest w tym przypadku aż tak ważna jak osobowość i pozytywne nastawienie do pracy. Mój klient szczególnie ceni kandydatów kreatywnych, o szerokich horyzontach biznesowych, których mocną stroną w negocjacjach jest innowacja. Mimo tego, iż rola ta zakład dużą samodzielność i decyzyjność, umiejętność pracy w zespole innych kupców jest również jednym z kluczowych elementów doboru kandydatów. Ponadto, Twoja codzienna praca będzie od Ciebie wymagała znajomości prawa handlowego oraz regulacji prawnych dotyczących podległych kategorii produktowych. Co więcej, w Twoim portfolio znajdą się dostawcy zarówno z Polski jak i zza granicy, więc dobra znajomość j. angielskiego nie zaszkodzi :-)

Nasz Klient, oprócz stabilnej i interesującej pracy w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, nastawionej na innowacyjne rozwiązania, oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od posiadanych umiejętności. Dużym atutem tej roli jest bezpośredni i realny wpływ na strategie zakupowe dotyczące podległych grup asortymentowych, a tym samym dalszy rozwój i funkcjonowanie firmy. Ponadto, nasz Klient umożliwia ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz gwarantuje życzliwą atmosferę w pracy umożliwiającą samorealizację.

Brzmi jak idealny pracodawca, prawda? Przekonaj się tym sam/sama wysyłając swoją aplikację!

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry