Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Senior Auditor

Miejsce pracy: Poznań
4-7-70308

Dla naszego klienta, globalnego dostawcy usług i produktów weterynaryjnych, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Senior Auditor.

Główne obowiązki:
- Przeprowadzanie audytów wydajności w zakresie procesów operacyjnych, zgodności i/lub IT,
- Identyfikowanie możliwości poprawy procesów,
- Przeprowadzanie przeglądów przed i po wdrożeniu implementacji lub ulepszeń systemu,
- Udział w corocznych testach SOX dotyczących kontroli biznesowych lub kontroli IT, szczególnie w przypadku jednostek biznesowych z systemami SAP ERP (SAP ECC 6.0 lub S/4Hana),
- Dostarczanie wskazówek dotyczących kwestii związanych z zarządzaniem ryzykiem,
- Współpraca z Managerem w celu opracowania usprawnień w systemach kontroli wewnętrznej firmy,
- Analiza danych, podsumowywanie wyników audytu,
- Uczestnictwo w wielu różnych projektach specjalnych przydzielonych przez kierownictwo.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z obszaru rachunkowości, finansów lub bankowości,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Minimum 3-letnie doświadczenie w audycie (w spółce publicznej, organizacji międzynarodowej),
- Doświadczenie w przeglądach procesów biznesowych, procedur i operacji ze znajomością systemów kontroli wewnętrznej i procesu zarządzania ryzykiem,
- Umiejętność dokumentowania wyników testów zgodnie ze standardami,
- Doświadczenie w zakresie mapowania procesów będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności techniczne ze zrozumieniem technik eksploracji i analizy danych,
- Doświadczenie w testowaniu SOX - jako atut,
- Gotowość do podróży służbowych.

Korzyści:
- Możliwość pracy zdalnej,
- Dofinansowanie do wakacji,
- Premie półroczne,
- Prywatna opieka medyczna Luxmed,
- Karta sportowa,
- Dodatkowy dzień urlopu,
- Dofinansowania do szkoleń.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi